Silmek İstediğinize Eminmisiniz ?

Eminseniz Lütfen Evet'e Basın.

Web Atölyesi

Evden Çalışmayı Kolaylaştıran 5 Uygulama

Web Atölyesi olarak Hollanda bölgesine ,alanında başarılı kadromuz ile destek sağlamaktayız. İhtiyacınızı belirleyin sizlere yardımcı olalım.

Bugünlerde hepimizin gündeminde evden çalışma var. Pek çok şirket hâlihazırda evden çalışma uygulamasını başlattı, yakın dönemde birçok yeni şirketin aynı uygulamaya geçeceği düşünülüyor. Çalışanların bir kısmı uzunca bir süredir evden veya uzaktan çalışma tecrübesine sahip olsa da bazı çalışanlar için bu yeni bir deneyim… Üstelik bugünün teknolojik koşulları her ne kadar yüzümüzü güldürse de ekip olarak farklı cihazlarla veya birbirinden farklı yerlerde rahatlıkla iletişimde kalmak zaman zaman güçleşebiliyor. İşte tam da bu nedenle ortaya çıkan ve evden çalışmayı “tereyağından kıl çeker” gibi kolay hale getiren 5 uygulamayı derledik! 

Monday.com: Bu işbirliği platformu, kullanıcıların tüm iş akışlarını kolayca düzenleyebilmelerini, tamamlanmış/henüz başlanmamış veya süreci devam eden tüm projelerini etkin bir biçimde yönetip takip edebilmelerini mümkün kılıyor. Bulut tabanlı platform Monday.com sayesinde takımlar projelerin hangi aşamada olduğunu, zaman yönetimini nasıl ele almaları gerektiğini çok daha etkili bir biçimde denetleyebiliyor. 

 

 

Slack: Ekibin tüm üyeleri için ortak bir çalışma alanı yaratan Slack; tüm konuşmaları, gönderilen ve alınan dosyaları arşivinde saklayarak ekip içi iletişimi çok daha kolaylaştırıyor ve birlikte çalışma becerisine katkı sağlıyor. Pek çok farklı proje, müşteri veya marka için kanallar açılabilen Slack’le, aradığınız herhangi bir kelimeyi hem yazışmalarda hem de gönderilip alınan dosyalar içinde rahatlıkla bulabilirsiniz. 

Trello: Proje yönetim uygulamaları içinde tüm dünyada sıklıkla tercih edilen Trello’yu aynı zamanda içerik yönetimi ihtiyaçlarında da kullanabilirsiniz. Tamamladığınız işleri sürükleyip bitenler kısmına bıraktığınızda o gün veya o hafta için hangi işleri tamamladığınızı, hangilerinin hazırlık aşamasında olduğunu çok rahat bir biçimde takip edebiliyorsunuz. Üstelik Trello pek çok farklı uygulamayla entegre edilebilmesiyle de öne çıkıyor. 

Zoom: Bir görüntülü konuşma programı olan Zoom, karmaşık olmayan yapısıyla tüm dünyada pek çok çalışanın tercih ettiği bir program olarak dikkat çekiyor. Bu programla pek çok kişiyle aynı anda konuşabilir, bilgisayarınızın veya telefonunuzun ekranını paylaşabilirsiniz. Ayrıca yine aynı mantıkla herhangi bir dosyayı, fotoğrafı, videoyu veya görüntüyü herkesin görebileceği biçimde ekrana yansıtabilirsiniz.   

 

 

Quip: Doküman düzenleme işlemlerini gerçekleştirebileceğiniz Quip sayesinde ekip arkadaşlarınız farklı cihazlardan çalışıyor olsalar dahi bulut üzerinden aynı anda düzenlemeler yapabilir ve birbirinizle pratik bir biçimde paylaşabilirsiniz. Aynı zamanda hem takım arkadaşlarınızla hem de markalarınız veya müşterilerinizle e-posta iletişimine ihtiyaç duymadan, Quip üzerinden yazışabilirsiniz.  

Hizmet bölgelerimiz;

Hollanda web tasarım Hollanda web sayfası Hollanda web sitesi Hollanda seo Hollanda web design Hollanda eticaret Hollanda internet sitesi Hollanda yazılım uzmanı Hollanda web tasarımcı Hollanda crm eticaret e-ticaret e-ticaret sitesi kurumsal site web sitesi
bölgesi ziyaretçilerimiz, Web Atölyesi'nin mutlu müşterileri arasına katılmak için +90(532) 200 9852 veya info@webatolyesi.com.tr ile bize ulaşın, ihtiyacınıza uygun Kurumsal web sitesi, E-ticaret, E-tahsilat veya Crm çözümünü size sunalım

Bize Yazın

Merkez Ofis

Ziya Gökalp, Mall of İstanbul The Office Plaza, Kat 17 34490 Başakşehir/İstanbul